Har du panik?

Du har väl inte missat att det är dags att skaffa sig lite panik. Mig hade det gått förbi totalt men eftersom jag kollar in hälsa & fitness delen på "improve me" då och då så fick även jag veta att den har kommit, strandpaniken!
Eftersom jag aldrig har känt av den själv så har jag lite svårt att förstå mig på den, men man löser det tydligen med att byta till en bättre livsstil. Vilket jag tycker kommer av sig själv tillsammans med värmen. Man har inte längre någon lust att äta eftersom värme har en tendens att minska hungerskänslorna. Dessutom så lockar soliga dagar ut folk från deras hem och ute finns inte allt för många datorer eller tv-skärmar utan istället får man roa sig med annat, fotboll, frisbee, brännboll ja allt möjligt skoj. 

Alltså borde paniken försvinna av sig själv om det var så lätt som dom säger. Men om man nu har kvar paniken när det är dags att ta sig ett dopp så tycker jag att det bara är att kasta sig i vattnet med alla kläder på! På sommarn ska man ha det roligt och njuta, å det finns inte så mycket bättre än att hoppa i havet en riktigt varm sommardag.

(Solange Knowles badar med kläderna på)

Men bor du i Gnesta området och känner att paniken är allt för stor så är det bara att höra av dig så kan jag dra ut dig på en svettig runda. ;)

Kommentarer
Postat av: Andrej

Förstår inte hur man kan förstöra något så underbart som sommaren med panik och dåligt samvete.

2009-04-29 @ 22:33:21
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

SVAR ANDREJ: Nä verkligen inte! I artikeln varna dom dessutom om frestelsern att äta glass på sommarn, det hör ju till!! Är nästan ett måste att ta en piggelin när det är riktigt varmt ute. =)

2009-04-30 @ 06:11:07
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0