Som en blöt pöl

Idag var de det vanliga som gällde igen på träningen. (grunder, hopp & form)
Vi var ingen stor grupp idag men det var ändå 4st som körde form. Förutom jag, Zacke och kanadensarn så hade vi en kines med oss. Men för att inte hon skulle bli för trött så fick hon vila medans vi var tvugna att fortsätta öva på hoppen. Kines grupperna brukar inte köra lika mycket grunder som vi jämt gör. Men så har ju dom oftast hållt på i några år mer än oss och redan har kommit förbi det stadiet.

Jag blev riktigt seg i kroppen efter träningen. Det kändes ganska lätt medan jag körde, eller ja lätt och lätt men jag kunde i alla fall stå på benen under hela passet vilket inte är varje dag. Men så fort vi slutade och jag slappna av kändes benen jätte tunga precis som om jag hade kört en massa styrketräning, vilket jag inte hade gjort. Så något träningspass mitt på dan som jag hade igår var det inte tal om idag. Istället blir det vila fram tills ikväll så får vi se hur mycket ork som har kommit tillbaka tills dess.

Idag ägnar sig solen åt att gömma sig bakom regnmoln och det är ett gult sken i luften ute. Det är sånt där duggregn ute som man tror att man inte ska bli så blöt av men det är massvis med små droppar så ganska snart börjar det rinna av en om man kliver utanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0