Nästan Spagat

Idag var viljan att träna tillbaka igen. Förmodligen för att jag tog ett koffeinpiller och gick inte först i ledet. Att gå först är skit, men jag vet inte riktigt varför. Vissa gillar det, andra inte, men just nu har vi ingen i gruppen som föredrar att gå först.
Onsdag betyder kort pass, 1,5 timme varav första halvtimmen gick till uppvärmning och stretch. Men jag tycker det är alldeles för lång tid vi kör nämligen uppvärmning i max 5-10min och sen tycker hon att vi bara ska sitta och stretcha en massa i en evighet vilket jag bara bli kall av. Så istället passade jag och Zacke på att leka lite under stretchings tiden.
Resten av träningen gick helt ok, kanske inte perfekt men jag är nöjd ändå. Å i slutet var jag tillräckligt varm för att stretcha ordentligt.

Senaste favoriten är att ta en 15kg vikt för att få lite extra vikt ner. Å även om det främre benet är nere så skapar det bakre en del problem =) Därför får jag be Zacke om hjälp också för att trycka ner höften ordentligt efter att ha suttit ett tag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch, det later ju helt hemskt va du gör mot dig själv för att kunna sitta i spagat. Ser inte särskilt bekvämt ut heller!

2009-04-02 @ 13:11:19
URL: http://dagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0