Så var det bara två kvar

Imorse gav vi oss iväg med vetskapen att det nu bara var 3 pass kvar att träna innan vi måste lämna gruppen.
Å trots att vi nu har tränat helform i vad som känns som en evighet så var det riktigt jäkla jobbigt idag. Men jag är helt säker på att det har att göra med gårdagens benträning som gjorde att låren ganska snabbt kändes som två gigantiska klumpar som enbart fanns där för att tynga ner mig. =) Men bara vetskapen att det var så jobbigt just för att jag hade gjort något som gör mig starkare gjorde det lättare, inte fysiskt men i alla fall psykiskt.
Innan vi kom så långt in i passet att det var läge för bentransplantation gick det i alla fall hyffsat bra. Jag körde lite svårare hopp som jag inte gjort på ett tag eftersom jag mest bara har övat inför tävlingarna, men det var skönt att få köra lite saker bara för skoj skull. Faktumet att jag också klarade hoppen gjorde det ganska mycket roligare.

Efter träningen hade jag ingen aptit alls vilket jag inte haft den senaste tiden efter träningspassen. Men jag vet ju vad jag måste göra å det är bara att sätta sig och tvinga i sig lite mat. Kyckling, ris och ett par morotsbitar lyckades jag få i mig. Sen har jag ägnat senaste timmen åt att titta på filmen från morgonens grunder. Å det som tidigare såg hämskt ut hade förbättrats, men istället märker man ju nya saker som ser skit ut. Men det är ju bra, då vet jag vad jag ska tänka på imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0