Bygger upp styrkan

Det är inte så ofta det händer men ibland så.

Gick ner till det lilla gymet som finns här i huset för oss utlänningar. Anledningen till att jag inte känner behovet att gå dit så ofta är väl att det inte finns nånting för benen där. Annars hade förmodligen jag och Zacke sprungit ner dit var eviga dag. Men eftersom jag tyckte att jag har vart lite dålig med att köra överkropp den här veckan så fick jag dra mig ner dit.

Hade det inte vart för värmen hade jag hellre gått ut till löparbanan för att träna överkroppen, men det får bli en annan gång när det är svalare ute igen. Dagar när solen är framme måste jag försöka hålla sig i närheten av en ac om jag ska kunna fungera som en människa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo det är klart.. :)

2009-08-13 @ 17:26:25
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: Fenixmona

Ja, det får ju ske under någorlunda svala förhållanden...annars lär nog orken tryta snabbt! Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0