Morgon träning piggnar inte upp

Å vi börjar om på nytt.
Samma sak som igår
, självklart! Men istället för att kontorsfolket fick ringa så följde vi med en kines in i hallen. Nej nej, de e sant, det här är våran tränare! LOVAR!

Idag lyckades vi med några toppar igen under träningspasset.
Jag fortsatte att sätta hoppet jag lärde mig igår, men idag la jag in detaljen att hålla ett svärd i handen samtidigt och det gav mig inga större problem. Lyckades även ta tillbaka framsteget jag gjorde för två veckor sen i min kombination jag försöker lära mig - sätta ihop två olika hopp utan att ta några steg emellan dom. Fast hur många försök jag än gjorde på att INTE vara en fegis så vågade jag inte satsa allt i den tredje saken jag försöker lära mig.

Zacke som inte är riktigt lika feg, utan bara lite, klarade nästan att landa en twist i spagat. Skulle inte förvåna mig det minsta om han sätter den perfekt redan imorgon.

Förutom att hoppa runt och sparka för fullt runt omkring oss blev det även djupa benböj. Men efter 2 timmars träning hade vi väl inte direkt den bästa styrkan. Blev i alla fall några på 50, 60, 70 och 80 kilo. Vi får ju tyvärr inte komma tillbaka in i hallen senare på dagen så det är ju bara att pressa på så gott det går medans vi har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0