Bänk rekord

Trots en riktigt bra natt så somnade jag medans jag höll på med lite lätt stretching på sängen. Men med ett ordentligt mellanmål i mig så kunde jag tänka på träning igen och gick iväg för att öva på att slappna av i handen utan att tappa svärdet mitt i rörelserna.


Gott och mättande mellanmål innan träningen.



Så gjorde jag ju nytt personbästa i bänken också då jag klarade 55kg. Det var väldigt precis att jag orkade och jag blev helt slut av det och resten av bröstpasset blev galet tungt att ta sig igenom, men det stoppade ju inte mig.


En riktigt stark tjej som lyfter 55kg.

Nu ska jag ta och gosa ännu mer med min kudde.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Grattis!

2009-12-22 @ 22:23:54
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Mika

Grymt!

2009-12-22 @ 23:14:34
Postat av: Johannah

Inte illa. Själv siktar jag på 50 kg som mitt nästa personbästa.

2009-12-28 @ 13:38:24
URL: http://www.glife.se/J_S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0