Framför spegeln

Efter att ha ätit ett par äggmackor till frukost idag var det dags att gå iväg för veckans första träningspass. Tydligen var det många som ville ha lite extra lång helg för det var ungefär bara hälften av gruppen där idag, och sånt är ju alltid lite tråkigt. Men vi klarade oss bra ändå, även om tränar blir lite irriterad i början eftersom hon -precis som oss andra - tror att dom som inte kommer bara är lata.

Idag fick jag lära mig lite nytt av stilen "slå sig själv" så nu kanske jag har lärt mig lite mer än halva tävlingformen. Som vanligt när jag har lärt mig nytt vill jag självklart träna en massa på det, vilket gjorde att jag blev kvar en timme extra efter att träningen hade tagit slut.


Enda problemet med att träna en ny stil så pass mycket som jag gör nu är att när man sen ska träna dom andra stilarna så känns det helt fel. Men jag ska nog lyckas hitta någon balans i variationen av stilarna såfort jag lärt mig hela formen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0