Gamla vänner - å så träning såklart!

Sen jag i tisdags fick för mig att köra armhävningar 20*5 så känner jag nu hur mör jag börjar bli, av lite armhävningar?! Det är illa. Kanske borde göra ett 1000 pass snart, 200 om dagen i 5 dagar. Men det var ju så jobbigt så det tar emot lite att bestämma sig för en sån sak. =P

Igår fick jag knappt tiden att räcka till. Efter träningen åkte vi först iväg till en stadsdel för att utföra lite ärenden innan vi åkte iväg till nästa där vi köpte lunch. Det blev en snabbis framför kinesiska böckerna och sen gjorde jag en joggingrunda på ca 3km blandat med powerwalk och ordentlig stretch innan det var dags för kvällspasset med kickar och hopp.


Ingen vila ingen ro, för när jag gick från hallen hörde min danska-norrman av sig - en vän som är här i Peking för veckan - har inte träffat han på två år då han senast var här. Så då blev det 1,5 timmes promenad för att uppdatera sig om det senaste som hänt och sen gick vi och åt middag. Man tycker ju aldrig att den kinesiska maten är så god som när man inte kan äta den, så han hade ägnat de senaste åren åt att sakna smakerna.

Oj oj dags att springa till träningen!!

Kommentarer
Postat av: Penny

Haha, 1000-pass! Det lät sjukt jobbigt, men sjukt bra! Jag ska f*n börja med det nästa vecka mån-fre.. Jag kommer bli imponerad av mig själv om jag lyckas! Vilken inspiration du gav mig hehe ^^ Domo arigato (=

2009-12-11 @ 12:42:08
URL: http://rianz.blogg.se/
Postat av: Wushu Cissi

SV: Ja det blir lite segt mot slutet av veckan, men jag blev absolut starkare av det sist jag körde. Lycka till du kommer säkert att klara det fint!

2009-12-13 @ 08:37:11
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0