Inspirationskälla

Precis kommit tillbaka från träningshallen, fick bli ett tidigare kvällspass idag eftersom jag ska iväg och äta sushi resten av kvällen. En kille i träningsgruppen fyller år så alla* ska iväg på sushi buffé, 60kr "all you can eat and drink" låter inte helt fel tycker jag. =P


Idag satte jag på vikter runt fotleden och ställde mig och sparkade medans jag kollade på när skollaget tränade. Alltid lika roligt och helt klart bra att kolla på riktigt duktiga utövare, se hur man ska göra och försöka sno teknikerna dom har. Alltid kan man se nån lite detalj som är viktig.

*alla utom Zacke som inte äter japanskt oavsätt tillfälle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0