Kraften bara försvann

En halvtimme kvar på träningen och jag sprang rakt in i väggen. Ok ibland händer det att jag faktiskt lyckas med en sån sak på riktigt men det jag menar nu är att jag blev helt slut. Yr i huvet och jag ville bara lägga mig ner. Men nu hade jag sån tur att tränarn tyckte att min svärdform hade för lite rörelser på ett ställe och såg konstig ut - hur tusan kan det vara en bra sak? - jo men då fick jag ju göra om den biten och öva på lite nytt.

Idag blev jag bara kvar en halvtimme extra för att kunna stretcha efter passet men sen gick jag in i zombie mode och tog mig tillbaka till rummet där jag rasade ihop på sängen en stund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0