Så var det det där med konditionen

Har haft en liten känsla av vår dom här dagarna. Förmodligen har det nått att göra med plusgraderna och att känna solen värma när man är ute. Jag får i alla fall en riktigt endorfin kick av att vara ute!

Nu är jag precis tillbaka kommen från en riktigt härlig joggingrunda. 2km med intervaller och två med jogging, dags att få upp konditionen igen tydligen. Bestämde att vi ska göra test i mitten av januari, så då är det tänkt att jag ska orka köra helformer medans ett gäng lärare sitter och bedömmer en.


Det blir nog inga problem, jag ska bara övertala mig själv om att det är viktigt att det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0