Slutlärd

Bara för att jag har tänkt att köra både fys och ut på en jogging runda innan det är dags att gå tillbaka för att öva mer tekniker så känns det som om dagen kommer vara fullspäckad. Kan även ha att göra med att jag funderar på att färga håret, ljus utväxt är mindre snyggt på mörkt hår. Å så vore det även bra att hinna gå iväg och handla lite så man kan göra någon god middag sen ikväll.

Idag lärde jag mig sista delen på den traditionella stilen jag funderar på om jag ska börja tävla med. Så nu kan jag hela tävlingsformen, eller ja - jag vet hur den SKA vara. Både idag och igår ägnade jag form träningen till att slå på mig själv så just nu känns det ganska bra att det är vinter och långbyxor som gäller.

Varför kan jag inte höra till den där gruppen som slutar bli blå efter att ha haft tillräckligt med blåmärken?


Nu är det gröt time med en massa russin, frön och fruktbitar.

Kommentarer
Postat av: Corinna

Aosch! Det där ser inte skönt ut.

2009-12-15 @ 08:17:54
URL: http://c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0