Stop hitting yourself

Vad som igår var ett lår med lite blåmärken på är idag ett stort blåmärke i formen av ett lår. =P
Det är ju tur att folk vet att jag tar träningen på allvar, annars skulle väl ingen tro att någon är så dum att man slår sig själv helt blålila bara för att man vill att det ska se bra ut och låta mycket.

Kändes i alla fall riktigt bra att jag inte hade planer på att köra tongbei idag så det får lägga sig lite innan jag satsar på nya fina märken. Istället blev det svärd som jag skrämmer kineserna med när jag kastar det mot dom. Tränarn sa ju åt mig att slappna av mer i handen när jag körde mina snurrar, och eftersom vi hade den bra tränarn idag så lyssnade jag på vad hon sa. Kanske lite för mycket bara eftersom svärdet flög ur handen på mig, något hon tyckte var jätte roligt.


Efter träningens slut fick jag lite stretchingshjälp.
Något som det ser ut som jag måste ta hjälp till lite oftare om det här ska gå som jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0