Tips från coachen

Så har man vart och kört en massa grunder och hopp igen. =)
Men istället för att slå mig själv så tränades det svärd idag och jag fick fullt av hjälpbara tips från tränarn, problemet är väl bara att lyckas göra så som hon säger. Fast det är väl sånt som kallas träning.



När vi hade hälsat av lekte jag lite med ett spjut, skulle inte direkt kunna kalla det träning eftersom det var nått år sen jag höll i ett spjut och kom knappt ihåg vad man skulle göra. Men ibland måste man få leka lite på träningarna - eller efter - så att det inte alltid är allvar.

Efter att ha fått fjantat runt ett tag körde jag bålstabilitet och underarmar så att jag fortfarande skakar när jag försöker lyfta något. Alltid roligt när man tränar så pass hårt så man knappt kan kontrollera sina egna muskler efteråt.

Kommentarer
Postat av: Pia

Skulle vara spännande att se det där spjutet

2009-12-10 @ 05:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0