Ok, nu kör vi!

Imorgon börjar träningen "på riktigt" så förmodligen blir det inte riktigt lika bra träning från och med nu =p
Vi får ju SÅ mycket mer hjälp när vi tränar privat än med morgongruppen, men kineser tänker på nått annat sätt än vad vi gör så nu när morgonträningen börjar så får vi inte köra privat längre. Vilket bara betyder att vi kommer träna själva istället förutom gruppträningen, för träna måste vi ju ändå.
Har kollat igenom filmerna vi har från träningen vi har gjort hittills och inser att vi inte verkar försöka hur mycket vi än försöker. Det ser inte ut som om vi tar i, det ser inte ut som om vi spänner oss eller försöker hoppa. Å värst av allt, jag har sett att jag gör missar som jag klagar på mina elever om att dom gör. Hahaha, det märks att jag inte direkt har nån egen tränare eftersom jag inte ens vet om att jag har gjort så!

Så har jag gjort ett litet videoklipp som jag ska lägga upp så fort som möjligt men nu verkar det inte som om det är så jätte bra anslutning på det trådlösa vi sitter vid nu så tyvärr får det vänta. Istället klippte jag ut lite bilder från filmen som får duga så länge. Inte det lättaste att hitta tydliga bilder på ett filmklipp där man inte använder bästa kvaliten. =)


Å så en bild till mamma som ville ha en från den tiden då jag gjorde dom med en hand =p Inte så tydlig men men



Ska fortsätt filma så tidsnog hittar vi nog en bra anslutning så det blir lite filmer också!!


Det börjar bli en massa folk på skolområdet nu också, förut kunde vi gå ut och gatorna var nästan helt tomma nu e det folk överallt! Men snön börjar i alla fall försvinna så vi kan fortsätta med vårt tennisspelande. =)

Ska bli spännande att se om det är några andra som tränar på bra imorgon när lektionerna börjar!!


Kommentarer
Postat av: Andrej

Härliga bilder. Hade brutit nacken om jag gjort något liknande. Klarar knappt en dubbel witcha (snurrspark). Vilken fin sal. Lite avundsjuk när jag jämför med vår sunkiga gympasal.

2009-02-22 @ 17:24:45
URL: http://www,rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0