Tvingad ner i pubu

Hehe sitter her och forsoker fa till en bild med webkameran med tyvarr gick det inte att ladda upp po bloggen med samma kvalitet.

Snyggt va =p Har i alla fall kopt en keps och ett nytt blott linne. hehe

Imorgon borjar traningen igen och jag hoppas po att vara lite vigare, i fredags blev jag satt po att stretcha pubu i 20minuter, sen kunde jag knappt go och do var det dags for pubu-gong. For er som inte vet vad pubu e so var det i alla fall stretcha satan och sen forsoka rora sig smidigt som gallde. Inte det lattaste!! Nar traningen var slut so tankte jag passa po att stretcha lite extra so att jag kanske inte e fullt so stel nasta gong. Do blev jag inte bara mobbad av tranarn for att jag e stel utan aven han kompis passade po att skratta at mig =p  Alltid bra att man kan roa nogra!

Men imorgon e det dags igen o nu har vi vilat i tvo dagar, hoppas verkligen att det gor battre en i fredags for mig!

Kommentarer
Postat av: Andrej

Aha- Det är alltså pubu som vår tränare börjat med. Jag trodde det var någon gammal sovjetisk gymnastikstrech. Körde också i tjugo minuter och sedan var det sparkövningar - jag fick inte foten över midjan!!!

Men som du säger - det kanske blir bättre sedan?

2009-02-15 @ 09:04:59
URL: http://www,rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0