Traningsdag

Idag gick traningen betydligt battre! Fick till och med ett par "bra" po traningen, eller ja for er petiga "haode" eftersom dom pratar kinesiska her borta =P 
Gjorde sjalvklart skit ont att sparka idag eftersom det e mondag och vi har haft tvo vilodagar. Kenns lite som om det bara blir tre dagar do man har oddsen po sin sida for mondagar e jag jatte stel efter att inte ha tranat po tvo dagar och fredagar e jag trott efter att ha tranat i fyra dagar. =) Men endo er dom so viktiga, forsta for att man moste komma igong non dag, och sista for att fo kanna att man har tranat bra och fortjanar att vila lite.

Teknikerna gar langsamt framot och twisten borjar komma tillbaka, men en so lange har jag faktiskt inte satt nogon utan att satta i handerna sen vi kom tillbaka hit...snart, valdigt snart! (annars vet jag en tjej som kommer borja bli frustrerad)

So idag fick jag aven ova lite po tanglan (bonsyrsa) Shaobin tyckte namligen att mina hander skulle passa bra for den stilen, jag hade tydligen lite bonsyrsa hander nar jag tranade po min changquan, hehe snyggt, kanske inte NEJ! Men endo fick jag hora att min handform var helt ok. Langtar so tills jag kan dom hopp jag vill ha med i formen so man kan kora den precis som jag vill kunna. Forutom att do kommer jag vilja ha svorare hopp.  =P Jag e ju aldrig tillrackligt bra!!
Typiskt att man ska ha dom her kraven po sig sjalv, men vad skulle jag vara utan dom? 
Formodligen valdigt dalig, och i varsta fall aven nojd med att vara det! Fy satan. ; )

Men po det imorgon igen!!
OoOO!!  Zacke sa att min splitt hade blivit battre!! jag var nastan lika langt nere nar jag hade stretchat jatte mycket som han e precis i borjan nar han stretchar. YES!! Hahaha

Kommentarer
Postat av: Andrej

Tjenahopp.

Undrar en sak när jag läser ditt inlägg. Dagen efter ett lite tuffare strechpass blir jag mycket stelare än jag var innan. Är det så för er också? Strechar man för hårt då, eller???

2009-02-16 @ 19:44:08
URL: http://www,rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0