Film dags

Nu har vi äntligen fått internet till rummet!
Dom öppnade internet kontoret igår, så då gick vi först till vårt kontor för alla utlänningar och sa att vi ville skaffa internet. "Självklart, jätte bra, kom tillbaka vid två tiden så hjälper vi er" Han säger att det kostar 100RMB i månaden (betydligt mycket dyrare än vad vi hade för oss) och ska ta oss till intenet kontoret för att fixa allt. Men väl framme inser han att OJ DÅ dom stängde visst vid 11.30. Hahaha kineser jag säger bara det.
Så idag gick vi dit själva och sa att vi ville ha internet "haode, ett år kostar 450RMB" ....Mhm

Jaja nu har vi det i alla fall och det första jag försökte göra var att lägga upp filmen, men dom verkar ha nått emot min film för den säger att den är 0:00 lång och visar inget. Typiskt att man inte är så mycket datanörd som jag ibland skulle behöva vara. =p

Idag var tyvärr sista passet med Shaobin så nu får vi nöja oss med vårt tre timmars pass på morgonen och sen egen träning. Men jag tog hans MSN så han kan ge oss lite tips om vi fasnar i någon rörelse. Idag var han även tvungen att filma min twist för att hade problem med att komma på varför jag inte klarade den lätt när den ser bra ut ända fram till landningen. Jag kan ju berätta för honom vad jag tror e problemet men det är ju roligare att låta honom fundera på saken.

Oj då, ok vet inte om det var datanörd jag behövde vara eller bara ha lite mer tålamod, testade att vara så nördig jag kunde i alla fall och bytte ut namnet mot ett som inte innehöll åäö. Sen fick jag även tilllämpa det där som jag är väldigt dålig på, ha tålamod. hur som helst nu funkade i alla fall klippet:

Idag glömde jag tyvärr att starta kameran både på morgonpasset och på privat passet, minskar chansen att lyckas få ihop ett 1min klipp med bra grejjer ganska avsevärt. =p

Nu ska jag göra Zacke sällskap i sängen och kolla resident evil (animerad)

Kommentarer
Postat av: Andrej

Fy f-n! Ni är ju grymma! Imponerad! Verkligen snyggt.

2009-02-24 @ 20:51:00
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0