Women tai lei!

Sorry uppdateringen har vart skit, men alla dagar ser nestan likadana ut.

Nu borjar vi bli riktigt trotta, och har ont overallt. =) Hehe men de e bra, do vet i att vi tranar battre an vi gjort po lange.
Dessutom har var tranare fott for sig att jag kan komma ner i split po en manad so nu e det massa stretching om galler for min del. O sjalvklart blir jag mobbad varje gong jag stretchar for han fattar inte hur en tjej kan vara so stel som mig. Hur mycket han en sliter och drar blir det inte mycket battre, men daremot for han ont av att stretcha mig for jag e so stel att det e jobbigt for honom. hehe funny
Jag kommer bli varsta biffen igen, for nu ska det vara hard traning enda fram till maj. Forst bygga upp kondition, styrka och vighet medans det blir massa grundtraning. O forhoppningsvis blir jag bra po det och for go vidare till formtraning. Idag fick bara Zacke kora form, jag vart satt po grunder. =p

Idag regnar det for forsta gongen po jatte lange har i peking, hade inte regnat sen i oktober sa dom. So nu hoppas vi att det drojer lika lange till, men eftersom de e povag att bli vor so har vi nog inte non son tur. Men igar sag vi forsta kinesen som korde i shorts och t-shirt, det var rikigt varmt och skont so mer sont vader!!!

A just det, nu har vi kopt en 32" tv till rumet ockso! Ser betydligt mycket battre ut inne hos oss nu! Men tyvarr so har ju inte internet stallet oppnat en so vi har inte kunnat skaffa internet till rumet = inga bilder, crapo!

I ovrigt hander det val inte so jatte mycket, jag krashar och blir blo lite overallt, men Zacke e som tur va inte heller jatte bra po allt. =P

En traningsdag till sen for vi vila kroppen lite!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill oxå ha varmt å sol!! igår snöade de!!! jag håller på å fryser ihjäl... e förresten snart klar me tvätten ni lämna, ska jag skicka den eller?? =) Träna hårt! jag fjolltränar fortfarande =)

2009-02-12 @ 17:50:22
Postat av: Cissi

Svar:

Hutter, sno! Precis i borjan nar vi kom hit skulle vi ha blivit lite avis om ni hade fott en massa sno men nu kanns det som om det inte gor nott nar vi borjar fo varmt =)

=) ja tror vi klarar oss utan den tvatten, tack so mycket for hjalpen!

2009-02-13 @ 01:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0