Hoppa eller bli slagen

Svårt val

Under dagens pass påpekade tränarn att jag ska dra upp benen under mig när jag hoppar för att få mer höjd. Efter två försök åkte staven fram.

Hoppa högre annars kommer jag träffa dig, så sveper hon med staven i knähöjd på mig. Ok ok jag ska hoppa.

Efter passet satte vi oss och tittade på skollaget medans dom tränade, och där har vi några som verkligen kan hoppa. men helt ärligt så tycker jag faktiskt inte att tjejerna i skollaget heller e några höjdare på hopp. Men killarna e ju bra.


Medans vi kollade på när dom studsade runt gjorde jag ett tappert försök att bli lite vigare, bara att hålla tummarna på att det gav nått. =)
Det gjorde mig i alla fall lagom stel när jag hade kallnat till. Så ett par timmar senare bar det av till löparbanan för att jogga lite så jag kunde mjukna upp igen.

Idag var det lite halvkyligt där ute så som ni ser är det inte särskillt mycket folk. Kommer bli fullare ju varmare det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0