Äntligen möjligt

På dagens pass med gruppen började jag rörsiktigt med att köra tornado igen. Det var ett tag sen och jag var ganska rädd att sträckningen skulle bli värre men det gick bra, iofs så såg det väl säkert ut som värsta nybörjar försöket men jag var ändå ganska glad över att det gick. Lyckades även på ett par waibai, inte hoppet utan bara på marken men det får väl duga så länge. Vill ju gärna vara bra tills vi kommer till Kina, där är det ju lite varmare också vilket alltid är en fördel.
Efter passet blev det lax och sallad till lunch.

Nu sitter jag å tittar på tv och väntar på att gå till gymmet, men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köra, är det dags för överkropp igen kanske? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0