Dålig stil!

Fortsätter min diet som består av helt vanlig nyttig mat med att äta kycklingfilé och lite grönsaker till middag. Å med lite grönsaker menar jag inte pytte-lite, ni ska inte tro att jag håller på att svälta mig eller nått sånt, vill man bygga muskler och utvecklas måste man ändå äta ordentligt. Jag kämpar ju bara för att få bort den extra övervikten som håller mig lite närmre marken i hoppen. =P Bara jag själv tror på att jag kommer hoppa högre så blir det bättre!
Så en tallrik med lite sallad, varmagrönsaker och kyckling ser ut såhär:

Lovar det tog tid att få i sig allt!

Å Zacke är ju knappast någon hjälp när jag försöker hålla mig nyttig, han ställer sig och vispar ihop en sån här och frågar om jag vill smaka på smeten. Dreggel dreggel dreggel, nnnnej tack. Nu ska jag bara lyckas hålla mig borta från kakan också tills den är borta. Jäkla kille!

Å jag som redan har ätit min näve med jordnötter idag också, det blev innan träningen, ni vet "för att kroppen ska våga bränna fett måste man tillföra fett".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0