Förkortat pass

Nu har jag och svägerskan vart och spelat badminton igen, det blev inte särskillt långt spel för vi bokade inte hallen och det kom andra som skulle vara där efter kanske 40min. Lite lek hann vi i alla fall med. Men nu vet vi inte hur länge det är upptaget så vi får se om jag och Zacke går och spelar sen och kör wushu, annars åker vi ut till ladan för att kicka lite.

Precis när jag skulle ge mig ut imorse för att gå en sväng å köpa frukt som kom två fixare hit å lagade lite grejjer i lägenheten som började bli jobbigt dåliga. Bäst att fixa allt nu när vi ska flytta =) Den ena fixarn såg riktigt bra ut men så är man ju en sucker för killar i arbetskläder, poliser, militärer, hantverkare och kostymnissar. Men man kan ju inte stå och stirra på arbetarna när killen är hemma så jag gav mig ut ändå.
Zacke får sätta på sig målarbyxorna sen så jag inte har missat nått. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0