Frestelser

Min svagaste punk tar knäcken på mig. Har vart sugen på choklad i flera dagar känns det som och idag gick jag till och med runt med chokladkakan i affären nästan ända tills vi kom till kassa. Men strax innan såg jag ett paket brownies å då var jag inte riktigt lika sugen på chokladkakan längre men brownie paketet var ju så stort så ett sånt kunde jag ju inte heller köpa.
Efter att jag ätit upp min tonfisk och räksallas till middag var jag åter igen lika sugen på choklad. Försökte lura mig själv att jag åt genom att bara sitta och lukta på det.

Kan ju säga att det inte funkade särskillt bra, tog inte lång stund innan jag blandade iordning ett glas med varm mjölk, kakao och vaniljsocker. MMMmmmm gott gott gott. Nu vill jag bara ha MER!! Men det var väldigt nära att vi åkte tillbaka till Statoil för att köpa en chokladkaka, å en sån innehåller säkert lite mer onyttiga grejjer än mitt glas jag drack. Om inte annat så försöker jag övertala mig själv om det nu i efterhand.

Jag är alldeles för svag för choklad!!

Kommentarer
Postat av: Gynning

God natt!!

2009-01-26 @ 23:09:16
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Nina

godmorgon! :)



kramis.

2009-01-27 @ 07:45:28
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du e duktigare än mig på å hålla dig ifrån frestelser! dum som jag e gjorde jag rocky reoad i lördags.... det krymper i asken....

2009-01-27 @ 14:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0