Galet dåligt

Nu fattar jag äntligen vad alla andra ser!

Medans Zacke åkte iväg för att hjälpa sin pappa med lite spackling och fixa nått med bilen så gav jag mig ut på en springrunda. Blev bara en kortis kanske 1,5km för att bli varm så jag kunde stretcha sen.

Faktiskt ganska nöjd efter att ha titta på dom här bilderna, ser ju inte så jävla ovig ut. Men tyvärr var jag ju tvungen att förstöra allt genom att ta en bild när jag försökte komma ner i splitt, och ja det är ju en bra bit kvar. Shit vad stel jag är i den! Har faktiskt aldrig sett förut hur det ser ut framifrån, det ser ju så mycket bättre ut från sin egen vinkel. =)

Spagat är ju så mycket lättare, inte konstigt att mina sidosparkar ser ut som skit. Tror att min lilla stretchings hjälp måste få följa med till Kina om det här ska bli bättre nån gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till och med jag är vigare i split :P Förresten, Zacke är ju en baddare på att måla. Kan du inte skicka över honom till helgen - Jag kan behöva lite hjälp hemma! :)

2009-01-26 @ 12:21:56
Postat av: Alexis

Ahh, det är något skumt med din blogg. Mitt namn försvinner när jag kommenterar - Men jag lovar dig att min split är bättre! :) Och som sagt... Glöm inte att skicka över Zacke i helgen. Han kan spela Diablo någon annan gång. Hehe

2009-01-26 @ 13:12:11
Postat av: naddiz

ja tycker åxå att d e svårare att gå ner i split än att sitta på golvet! fast ja tror d e för att d känns så läskigt i knäna då.. :)

2009-01-27 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0