Kliv-upp ur fotöljen

Något wushu pass blev det inte idag då Zacke var alldeles för trött å är på väg att bli lite sjuk, vilket han självklart blånekar. Han har redan vart sjuk färdig och är påväg att bli frisk. =)
Så nu gör jag mig iordning för att gå på ett pass "skutta upp och ner på en låda" även kallad step-up. Efter många ombyten blev det tillslut det här resultatet.

Kommer väl ha på mig tröjan jag kastat över axeln också men det här ser mer ut som ett äkta gympa freak. =P

Men största delen av dagen har jag faktiskt ägnat i denna ställning.

Som ni ser är det inte mycket gjort på tröjan men lite händer ju. Stickorna måste helt klart följa med till Kina om jag ska bli klar nån gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska Zacke bara ha stora kläder? Sticka en tight polotröja till honom istället! :) Förresten. Du är ju äckligt vältränad... Vad har hänt!? ;P

2009-01-19 @ 21:23:45
Postat av: Cissi

Svar: Humm, låter som om du känner mig men inte Zacke, han använder nämligen bara stora kläder. Å det måste nog vara en hel del bra träning som har hänt. =) Tack förresten!

2009-01-19 @ 21:30:27
Postat av: Alexis

Det var jag som skrev det där. av ngn anledning så försvann min signatur! :(

2009-01-19 @ 22:28:55
URL: http://blog.cyberdog.se
Postat av: Alexis

Ja, det är svårt att skönja sådant när man alltid tidigare sett er i för stora kläder. Trodde ju att du vägde 150 pannor i alla fall! Hehe.

2009-01-19 @ 22:43:03
URL: http://blog.cyberdog.se
Postat av: AE

Det är du.. Mer skrämmande alltså.. Man får ju komplex när du är så äckligt vältränad.

2009-01-19 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0