Slapp, nu efteråt i alla fall

Kan du tänka dig, det blev faktiskt ben på gymet, först med stången på lätt för det kändes i ryggen så 40kg fick räcka å jag varvade benböj, med tåhävningar på en kant för att få in mer balans i övningen. Sen stegen i lår-kicken, efter den gjorde det ont i benen att bara sitta ner. Vi försökte hoppa efter att ha kört 3 set men kom knappt två cm över marken. Sen var det vader med böjdaknän även där kör vi självklart tills det känns som om benen ska sprängas, men skumt nog så syns det inte. =)  Pytte lite baksida för det är så tråkigt =p sen en ryggövning.
Nu förväntar jag mig träningsvärk imorgon.

Efter det åkte vi hem igen och jag smällde in en nutrilett och drack vatten, har en 1,5liters flaska som jag ska tömma två om dan plus vatten på träningen och mjölk till maten så mycket vatten blir det. Men det är bara jobbigt dom första dagarna då jag behövde springa på toa helatiden för det bara rann rakt igenom, nu börjar kroppen vänja sig. Sen gör jag väl misstaget att sluta dricka så mycket vatten igen och måste börja om och ha en ny toa period.
Har jag tur så har jag vant mig så pass mycket så att tills sommaren kan jag sitta med mina vattenmeloner och äta för fullt utan att behöva ta paus med jämna mellanrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0