Snygga sexiga tjejer

Efter att ha kikat mig i spegeln imorse insåg jag vad det sista Zacke fick se innan han åkte var. Tur för mig att det bara var killar där borta. =p Å jag hann fixa till det tills han kom hem. Efter fem år han man ju defenitivt hunnit in i perioden "jag ska bara vara hemma så varför göra nått åt utseendet". Men då och då måste vi komma ihåg att alla andra ni träffar brukar vara fixade, trevliga och snygga. Så som folk är utanför hemmet!
Glöm inte bort att han då och då behöver få se den sidan av dig även hemma. Bara för hans skull, inte för att en massa andra ske se dig! Så varför inte passa på att sätta på dig nått snyggt när han inte är hemma, ta några bilder och lägg in som bakgrund på datorn. Eller om det finns barn som använder den går det lika bra att skriva ut och lägga ett kort på kudden. Behåll glöden på hemmaplan!


Själv har jag målat naglarna i färg efter Zackes önskemål. Å snart ska vi iväg för att spela badminton.

Kommentarer
Postat av: Tess

Snyggt nagellack!! "Zacke" - det heter min bror :) inte så vanligt namn och inte heller med den stavningen :)

2009-01-25 @ 18:03:57
URL: http://www.attkallastess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0