Min söta tröttis å trötta jag

Trots att jag sov ungefär 10,5 timmar har jag vart jätte trött. Kan kanske vara just för att jag sov så länge. Men jag är inte den enda som är trött

Medans min älskling låg och sov framför tv:n snörade ja på mig joggingskorna och gav mig ut i ett dimmit trist Gnesta. Där mina planerade 5km plötsligt förvandlades till 3. Vet inte alls hur det gick till =P Fanns varken lust eller vilja att springa längre, å det faktum att jag trodde jag skulle kissa på mig för varje steg kan ha haft nått med saken att göra.

Nu börjar Zacke bli nyfiken på hur jag skulle se ut i mörkt hår så det är mycket möjligt att jag byter färg väldigt snart igen. För visst gör man vad som helst för sin älskling. Jag är ju också ganska nyfiken men om jag är mörk uppe på huvet måste jag ju sminka mig lite mer annars ser det nog bara konstigt ut.

Puss på er

(Visst ser det ut som den jätte stora handen är min om man inte tänker på proportionerna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0