Första passet, bara resten kvar

Första passet är redan gjort och dom som kom fick bestämma vilka dagar och tider som skulle gälla under terminen för den träning som ej kommer vara ledarledd, eftersom det blev tider som vi tidigare har haft under den förra terminen så borde även dom andra kunna vara med på de passen. Så fort vi kom hem från passet fick jag sätta mig och uppdatera hemsidan så alla kan se vad det är för tider som gäller. Nu är det bara de där medlemsbreven kvar, som folk kanske inte ens läser =)


mina nya (än så länge) fina skor, kommer förhoppningsvis bli väl använda.

Så här "fin" är jag när jag försöker glömma bort allt vad ryggont heter efter en lång bilresa från tyskland. Varmt vatten, lera och en drink. Alla sätt är bra förutom dom dåliga, drinken hör väl till dom sämre sätten och kräver mycket träning för att bli av med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0