Precis som det ska vara

Jag tror faktiskt att jag är nöjd med hur dagen har vart, förmodligen för att den till största del har bestått av träning, två timmar på förmiddan å innan kvällens wushu pass åkte vi till gymmet där styrkan kördes (vader, rygg, mage, axlar).
När vi kom till träningshallen hade vi 15-10 min extra på oss innan passet började och eftersom lokalen var upptagen så passade jag på att springa runt huset ett par varv, för att slippa springa efter träningen.

Idag blev det ytterligare lite nya träningskläder, mest för att kunna ha den sen i Kina, nämligen en sverige tröja iofs fotbollströja men dom hade inga wushu tröjor inne på intersport =) Kanske kommer finnas nån gång i framtiden men jag tvivlar faktiskt. Tidigare i veckan blev det ju en tunn polo långärmad (samtidigt som skorna) och förut när vi var och kollade på bio köpte jag ett par byxor och en t-shirt. Har faktiskt hunnit använda allt nytt idag, blir ju en del klädombyten om man inte vill ha svettiga kläder heladagen. Men när dom här blöta kläderna åker av blir det nog morgonrock resten av kvällen.

Hoppas på att det är lite mindre med folk som simmar imorgon då så vi kan ta oss ett dopp och basta, Zacke nappade ju inte på mitt förslag om att gå in och bara duscha och basta en massa idag utan att simma.

Nu fixar älskling en morotskaka och ska bada innan jag tänker glida ner i ett varmt bad med massa avslappnande oljor.
Men först ska jag sticka lite, vill ju bli klar med min mössa så jag kan börja med nästa sak. Det roliga är ju inte att sticka utan att få börja med nästa sak och självklart när det väl är färdigt.

Förra mössan jag gjorde var faktiskt inte till Zacke men visst sitter den fint. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0