Alla i spagat

Passet gick helt ok, dom lyckade hålla upp tempot ganska bra i alla fall när vi kom fram till att börja hoppa. Men med tanke på hur mycket grunder vi kör så blir jag lite besviken på att dom inte är snäppet bättre, men det fixar vi nu när vi har börjat filma så dom kan se hur det ser ut. Då kommer dom nog bli mer peppade till att skärpa sig, brukar vara så när man får se sig själv. =)
Imorgon är sista passet som vi ska filma en massa sen ska det bli ett gnesta wushu klipp av det hela.
För min egen skull är jag ganska nöjd med träningen då jag faktiskt både kunde hoppa och sparka ordentligt för första gången på väldigt länge, å inte bara det, jag klarade en tornado-540-mabu! YEAY! Gjorde även waibai hoppet på riktigt som jag tror funkade helt ok, men jag ska väl egentligen inte säga nått försen jag har kollat på filmen från passet.

Jag vet några som kommer vara stela imorgon

           Zacke & Daniel                                                       Hanna
    
Ove                                                                 Annika
    
                     Cissi (jag)                              Ove pubu, rätt läge nu ska du bara ner också!
    

Bra kämpat! Får se hur många som lyckas imorgon bitti också =P

Kommentarer
Postat av: Angelica

man vänjer sig och de är så kallt som man tror vi har torrre luft här uppe så 20 minus här är som 10 nere i söder =)



vad tänkte du göra här uppe plugga ?

2009-01-16 @ 23:18:15
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0