Box/uthållighet 1,5timme


Så är jag precis hemkommen från box passet, styrkan kan man helt ta bort från beskrivningen. Inga vikter utan det var bara ren uthållighet som gällde. Boxen var desto bättre, kan bero på att jag aldrig kör överkropp =P Armarna är ganska möra nu å eftersom jag idag av någon dum anledning bara druckit 0.5 liter vatten istället för 3 som jag SKA blev jag till och med yr efter ett av seten. Så det hjälpte nog mycket för att jag skulle tycka att det var ett bra pass. Börjar du inte se suddigt eller hörsen försvinner lite nån gång under passet, hade du kunnat kört hårdare =P

Det var en härlig grupp med både killar och tjejer, mest tjejer självklart men betydligt mycket bättre uppslutning av killar än på de andra passen. Å det bästa av allt var att här kunde man köra i sitt eget tempo och ta i hur mycket man ville. Så det är helt klart passet som på bäst betyg, eftersom alla kunde anpassa träningen efter sin egen förmåga. Ville man inte bli trött så behövde man inte å sen kunde dom få klaga över att det inte var nå jobbigt, men det var verkligen ett pass där träningen blev vad man själv gjorde den till!! That we like! ;)

Kommentarer
Postat av: Naddiz

Åh vilka fina träningsbyxor!! Du har väl inte köpt dom i kina...? :(

2009-01-25 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0