Värst va hon ser trött ut

Efter gymet blev det inge mer träning igår istället tog vi oss ner i källaren hos snickarn och tittade hemma bio på stora duken. Låg i soffan drack vatten och festade på brända popcorn, dom var verkligen ingen höjdare efter att ha fått en kolsvart i munnen kände jag att det fick räcka eftersom jag i mörkret inte kunde urskilja dom ätbara mot kolbitarna.

När jag tog mig ut på springrundan idag kändes benen av lite från gårdagen, än så länge har ingen träningsvärk kommit vilket är ganska skönt att slippa ändå men det är lite lurigt för då känner jag mig pigg och tror att jag kommer orka mycket. Men så fort jag började röra benen märkte jag att dom inte riktigt orkade så mycket som jag hade tänkt att dom skulle. Farten fanns nästan inte kvar i slutet och jag sneglade mot fönstren jag sprang förbi bara för att få se en tjej som såg nästan döende ut där hon hasade fram längs gatan. Skönt att det är söndag och Gnesta är ganska dött, det var inte många som såg henne snubbla fram längs snöslaskiga trottoarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0