Viktminskning

Idag gick tankarna in på viktminskning, ställde mig på vågen på gymmet och den är kvar på dom vanliga 62kg. Men nu fick jag för mig att jag vill under 60. Vet inte riktigt om det kommer att gå men jag började i alla fall fundera på det. Träna lite mer och äta lite mindre, å eftersom det är dumt att vänta med sina planer så började jag direkt och på en gång. Middan blev nästan hälften så stor som den brukar vara å sen blir det vatten och knäckebröd om jag känner att det inte går att sova. Visst finns det tusentals olika metoder, men jag kommer faktiskt inte testa nån av dom utan jag kör på samma vanliga mat förutom att den kommer komma i mindra dos.


Finns viss risk att jag kommer vara snäppet tröttare och snäppet argare den närmsta tiden. Men eftersom viktnedgången inte är ett måste utan snarare bara nått jag vill testa så behöver jag ju inte ta det ända ut till gränsen. Har jag inte kommit dit jag vill fram tills terminen börjar i slutet av februari så tänker jag inte längre försöka för då kommer träningen komma före allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0