Kalorie King

Hittade precis ett spel på king.com där det gällde att göra sig av med så mycket godis, pizza, hamburgare och snacks som möjligt samtidigt som man samlade grönsaker och tränings grejjer. Tyvärr gick det inge bra för mig, utan jag blev en gråtande tjockis. =)

Men ungefär i samma anda håller jag själv på att försöka ändra min egen kost. Läste en massa om LCHF och tänkte testa det lite mer. Knappast en strikt diet eftersom jag varken är tjock eller sjuk och dessutom vill kunna träna hårt. Men man kan ju börja tänka lite mer på vad man har för kolhydrats källa. Frukt är ju knappast nått jag är villig att ge upp, men allt detta jäkla klibbiga riset går bort från menyn.


Men jag lyckas inte allt för bra på matfronten vad gäller att äta massvis för mina muskler som jag hade tänkt skulle explodera till dubbla storleken =P Det är alldeles för svårt att tvinga mig själv att äta när jag inte vill, och de flesta dagarna blir det tyvärr fortfarande bara en måltid om dagen. Insåg dessutom precis att det som jag räknade som dagens måltid var en burk tonfisk och ett ägg med lite gurka. =) Oj vad stark jag kommer bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0