utpumpad

Fullkomligt slut och utmattad hasade jag mig tillbaka efter dagens träningspass. Vi hade bara ett bortfall från gruppen idag, Zacke som börjat få ont både här och där de senaste dagarna. Vi får se hur han känner det i kroppen när jag ska iväg för att träna armar.


Benen, magen och ryggen gick vi igenom under passet. Å eftersom vi hade kort dag idag = 1,5 timmes pass skippa vi formträningen och körde grunder, hoppen och fys istället. Nu när det har gått runt en timme sen vi slutade är jag fortfarande lika trött och det känns som en riktigt svår uppgift att hålla upp huvet eller att röra på armarna.

Lösningen får bli en dusch i varierande tempratur, sen kommer jag väl lägga mig helt utslagen på sängen en stund innan jag får för mig att det är dags för nästa pass.


Satan, jag måste ju äta nått också. Åååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0