Stretcha för bättre ställningar

Här har man precis vart iväg för dagens andra pass. Ett pass där det blev hälften svärd-träning och hälften stretching, mestadels av fotleden eftersom tränarn klagade på det idag och till stor del av att hon nu faktiskt var i hallen och hade koll på vad jag gjorde även om hon tränade en annan grupp. =)

Det gjorde att jag fick ändra lite på planerna om vad jag hade tänkt att träna. Ville ju gärna öva på mina kombo hopp, men tränar jag för mycket utanför passen och tränarn vet om det finns alltid risken att hon börjar klaga om att vi inte får köra en massa själv.
Så var i alla fall tjockis tränarn, hon var rädd att vi skulle bli för trötta för att kunna köra hårt under hennes pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0