Hett som i hum-hum

Satan i gatan vad det är hett här!!
Måste absolut köpa oss en termometer så vi kan kolla upp vad det är vi utsätter oss för här borta.

Sömnen blev en aning sporadisk under natten. Vi var ju väldigt trötta efter resan och tänkte att vi kan ta en liten lur sådär mitt på dan. Somnade väl ungefär vid 2-3 tiden och vaknade inte försen 4 timmar senare. Sen kom vi i säng igen frammåt elva tiden på kvällen då det blev sömn-intervaller på 1-2 timmar i taget. Det var riktigt varmt och tanken att ens ha ett lakan över sig fanns inte. Vi vill ju helst inte sätta igång ACn på allt för lågt, då blir skillnaden mellan ute och inne allt för stor. Så nu får den stå på 25 om dagarna så känns det svalt och skönt här inne utan att det är FÖR kallt.

Vid sju tiden behövde vi inte längre ligga och vända oss på nersvettade lakan för då var det dags att göra sig iordning för träningen! 1 ägg och 2,5dl mjölk med 1/2dl müsli blev frukosten för min del och redan på väg till träningen började vi svettas.

Men inget ont som inte för nått gott med sig. Jag var nämligen hur mjuk som helst och kunde köra alla grundsparkar utan minsta problem från sträckningen. Så imorgon antar jag att det är "inget gott som inte för nått ont med sig" som gäller, för även om jag vet att det inte var bra för sträckningen så var jag ju så lycklig över att kunna röra mig som jag ville så det var ju bara att köra hela vägen. =)
Tog det lite lugnare redan på formen, efter att ha vilat en stund ville nämligen muskeln ha nått att säga till om behandlingen den fick. Å särskillt glad verkade den inte =P

Älsklingen lyckades inte allt för bra idag då han skadade muskeln redan under uppvärmningen. Men det är nog ingen sträckning i alla fall så det går förhoppningsvis över relativt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0