nähänä

Precis när man har planerat hur man vill ha träningen så kommer Zacke och säger att det inte blir någon. Så går det när man inte har nån koll. =) På sommarn är alla upptagna med annat, så då gör det ju ändå inte så mycket att dom får "sommarlov". Självklart tycker vi att dom ska träna ändå och dom ska även få lite olika övningar som ska göras under lovet.

Så dagens fredagsfys är det tydligen bara jag som ska göra, segt. Får se hur bra det går, fördelen blir ju att jag kan köra med vikter som jag ville. Så får även viktvästen vara med under några övningar. Men jag ska väl inte säga allt för mycket, man vet aldrig om jag fastnar ute i solen tills dess jag fått solsting och inte kan göra nå mer resten av dan =P.

Å nu har jag presis bestämt mig för att åka upp till Gävle imorgon och hälsa på lite släktingar innan man åker tillbaka till öster. Fick veta att föräldrarna skulle åka upp så då är det ju bara att passa på å följa med.

Kommentarer
Postat av: Olle

Blev så nyfiken på vad det är för en kampsport som du verkar hålla på med? Det verkar som att du är väldigt seriös och satsar, är det så? Tycker alltid att det är kul att läsa om hur andra tränar=) aja, nu ska jag återgå till studierna..Föresten, ta en titt på filmen från min skola :O

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Hare gött

2009-06-27 @ 12:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0