Känns good!

Gårdagens träning kan sammanfattas "slutet gott, allting gott".
Var nämligen hur seg som helst första timmen och hade ingen lust alls att röra på mig. Men sista timmen vaknade jag till och körde bättre än på länge. Så det kändes ganska bra ändå.

Idag var jag desto piggare redan i början och det lönade sig. Hoppade som en galning och gjorde lite framsteg, me so happy. Kan ha vart för att jag började morgonen med att stretcha på rummet innan jag gick till träningen, eller för att jag tog ett koffeipiller kan även ha vart för att det var ganska varmt både igår och idag så jag kände inte ens av min sträckning det minsta lilla under hela passet!!! Yeay, yeay!! Trots det körde jag den smarta vägen idag och gjorde fortfarande inga utåtsparkar, kanske ska testa några imorgon om det fortfarande känns bra.


Vad brukar göra så du får en bra träningsdag?


Kommentarer
Postat av: Quang Tieu

Tack för kommentaren på min blogg!



angående din fråga, hur man får en bra träningsdag?

det berors på vad du är ute efter..



Om du är ute efter fin mage? Så finns det ju alltid den vanliga traditionella sit-upsen. men kom ihåg lyft inte för högt upp, utan bara en liten bit från marken. sen ha rak rygg med och gör det i riktning mot taket.



har du hört talas om att man får fin mage när man skrattar? det stämmer faktiskt. det beror dels på att du spänner din mage när du skrattar. du kan istället spänna din mage och luta dig framåt med böjd rygg. du kommer märka direkt att det gör ont i magen. du ska alltså spänna och släppa, hela tiden. gör så i en fem-tio minuter om dagen så lär du säkert få fin mage :) dock så får man inte så stark av detta. då får du nog börja göra situps i så fall.



jag tycker inte heller att det är så fint att tjejer har magrutor faktiskt :p men ha det bra, ska gå lägga mig nu. godnatt!

2009-03-18 @ 05:32:54
URL: http://wangtheoneandonly.blogg.se/
Postat av: Marie

En bra träningsdag för mig är en dag när jag ser fram emot min träning och att jag lyckas smita undan från omvärlden och kan fokuserar enbart på träningen när jag tränar. Fullständig eufori uppnås :)



Har bara fått en liten glimt av bloggen än men jag ser absolut fram emot att få hänga med i din träningsvärld.



Ha det bäst!

2009-03-19 @ 22:06:28
URL: http://www.meramarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0