NNNEEEEJ!!

Idag tog det slut, och tränarn tittade besviket på mig. "Varför är du så dålig idag?" Å jag har tyvärr ingen aning om varför men idag hade jag varken lust eller ork att träna ordentligt. SKIT
Formträningen gick ganska bra i slutet med det var väl bara ca 15min av ett 2.5timmars långt pass.

Lite skoj i alla fall, tränarn ska kolla om vi kan gå till gymnastik hallen och kasta oss i hoppgropen. Hoppas vi får det för i så fall ska jag börja öva på hjulningtwist. Vore ju coolt att lära sig det nångång, även om det kanske inte är inom en snar framtid. =P

I övrigt så börjar två av killarna i gruppen bli allt mer galna på vår tränare. Idag satt hon och pratade i sin mobil nästan hela passet, ibland går hon bort till skollaget och hjälper dom istället eller så sitter hon med några papper och jobbar. Haha jag tror dom är väldigt bortskämda med att ha bra tränare som rättar dom en massa helatiden. Å så hoppades dom på att få någon som slår och skriker åt dom. Jag och Zacke är ganska nöjda med att hon håller tyst för det mesta. Visst gillar vi när hon rättar våra former, men när hon t.ex. ska ge mig tips på hur jag ska göra för att klara twisten så säger hon ju helt fel saker. Hon har ju inte fördelen med att kunna kolla i slowmotion som vi själva gör då vi filmar, men vi tycker ju bara att hon låter dum när hon säger åt mig att göra fel, och dessutom de fel jag redan gör. =) Förmodligen sitter hon och tittar på sin mobil och när hon ser att jag krashar så vill hon bara ha nått att säga.


Typiskt nu funkar ju inte youtube, jag tänkte ju lägga in en film på hjulningtwist utifall det är  nån stackare som inte vet vad det är. =p Aja, en hjulning utan händer å så snurrar man ett varv i luften innan man landar. Men när jag kommer göra det för första gången kommer det förmodligen bli en halv hjulning, sen fegar jag ur och glömmer bort vad jag ska göra innan jag landar med huvet först ner i skumgummi-gropen. =)


Kommentarer
Postat av: DW

det funkar inte för kina har en stor fet brandvägg som blockerar youtube nu.. har något med tibet att göra..

2009-03-31 @ 14:46:14
Postat av: Naddiz

åh, ja som ville se en hjulningstwist! hoppas de funkar snart igen!

2009-03-31 @ 15:45:13
URL: http://naddiz.blogg.se/
Postat av: Snorkfröken

Trist att tränaren är så omotiverad, men duktigt att ni jobbar på i alla fall. Finns det möjlighet att hitta ny tränare?

2009-03-31 @ 21:01:01
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Andrej

Bra idé med skumgummi, tycker jag. Ovanligt förnuftigt för att vara er galningar

2009-03-31 @ 21:57:04
URL: http://http:/www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0