Om och om igen

Den här veckan har alla dagar i stort sett vart exakt likadana.

07:15 ringer klockan
07:25 kliver jag upp, dricker en påse sockerfri yoghurt och äter en donitas (liten mini donut)
07:47 tar jag cykeln till träningen
08:00-11:00 mycket uppvärmning/uppvärmningssparkar, stretching, grunder, hopp, vila ca 10min(stretchar), formträning, fys och avslutar med stretching medans vi kollar på när skollaget tränar.
11:30 lunch oftast pasta med tonfisk

Sen är det vila, kanske somnar lite i solen på sängen.
Jag äter en drak frukt om dan, oftast lite jordgubbar, mango, banan eller annan frukt också. Dricker ca 3 liter vatten, varav 1-2 dl under träningen och en halv liter direkt efter.
17:00 Äter en kyckling rätt och en vegetarisk, tillsammans med nån bröd- och salladsblandning.
17:45 Tillbaks till träningshallen och stretchar ca en timme

Igår gick vi även ut till löparbanan efter kvällens stretching och övade snabbhet genom att kuta för fullt. (sjukt trött i benen idag)
Sen på kvällen har jag inte ätit så mycket mer förutom lite frukt, å även om jag kanske "borde" äta mer så har det ändå var nånting som jag gjort rätt för träningen har gått bra hela veckan! Har knappt vågat byta träningskläder under veckan om det var dom som gjorde att det gick bra. =)
Men idag bryter jag trenden genom att gå tillbaka till hallen mitt på dan istället för ikväll, ska köra en massa ben träning för ikväll blir det film.

Under helgen måste jag se till att tvätta mina senaste favorit träningskläder för att börja om med samma rutin nästa vecka igen. Äntligen känns det som jag har lyckats tagit mig ett steg högre i trappan, måste bara se till att lyckas hålla mig kvar här uppe nu!

Kommentarer
Postat av: Snorkfröken

Härligt att det känns som att du stigit ett steg! Och jag som gillar rutiner, tycker det verkar skönt med rutin-aktig vecka!

2009-03-27 @ 19:32:14
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Andrej

Hoppsan. Vilken omläggning av kost. Från pizza till frukt! Inte undra på att träningen funkar bättre. Antar att jag får se dig i VM eller oS snart.

2009-03-28 @ 08:10:56
URL: http://http:/www.rysken.blogspot.com
Postat av: Inés:

Svar: Haha, jamenvisst! =D Är unerbart ju ;)



Åh va duktig du är som håller igång! You go girl =D

2009-03-29 @ 20:39:07
URL: http://misscherif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0