Resten av veckan

Idag och resten av veckan kommer vi ha killen från skollaget igen som tränare. Li laoshi skulle iväg på nått möte med lärarna. Så det känns bra att veta att vi kommer få mycket hjälp den här veckan, då har man changsen att bli lite bättre lite snabbare.


Mitt ben var aningen mjukare idag, men det var mycket kläder och inga waibai sparkar som gällde för min del ändå.
Zacke började träningen med komentaren "Min mage känns jätte konstig typ som om jag nyss har spytt, det måste jag träna bort"

Efter träning så hjälpte vi varandra med att slappna av i musklerna genom att gå lite på benen, sen var det lunch och nu har det snart gått två timmar sen vi slutade. Dags att gå tillbaka till hallen och öva på våra rörelser för att dom ska se bättre ut imorgon, eller om en månad om vi fortsätter likadant varje dag. =)

Kommentarer
Postat av: helen franzen

Tjena tjejen!

Du är jätte fin i din hår färg,men jag ser inga stickor och garn.Du är bara ute och handlar kläder,när du kan sticka dom.Va rädd om ditt ben för vi vill att du ska jobba hos oss i sommar.Kan du skicka ett mail så vi får veta om du vill och kan jobba i sommar och hur mycket kram Helen

2009-03-10 @ 08:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0