Dagens första

Igår var det verkligen ingen vits att skriva fler inlägg för jag gjorde inte ett skit. Vet inte vad det var med mig igår men jag hade ingen motivation alls till att köra nå mer under dan. Jag gick bort till hallen på eftermiddan när Zacke ville träna men bara stod där en stund utan att göra minsta lilla rörelse. Så tillslut tog jag nycklarna och till min stora förvånad gick jag därifrån leendes. Jag var glad över att gå därifrån, över att inte behöva träna, för att jag snart skulle vara tillbaka i rummet å kunna vila. Men redan halvvägs till rummet hade humöret skiftat och jag var irriterad på mig själv för att jag var så lat.

Så till idag.
Jag var ganska pigg och glad, trots att vi körde kull som uppvärmning. Blev ordentligt varm och kunde stretcha relativt bra. Halvvägs in i hoppen tröttnade jag totalt, tyckte nämligen att det var alldeles för mycket av dom tråkiga hoppen idag. Å med tråkiga menar jag självklart dom som inte gick så bra just idag. =) Tillslut var vi äntligen färdig med alla hopp och när det var form dags så hade viljan och orken kommit tillbaka. Så det var verkligen en dag med mycket upp och ner. Innan vi gick så berättade vi den stora hemligheten att man kan gå tillbaka på kvällen och träna. Shit dom har vart här i typ ett halvår men hade ingen aning om det utan blev jätte glada. Vi testade det redan första dagen vi kom hit. Ikväll ska i alla fall dom andra också vara med och träna.
Å idag hade jag både med mig svärdet och det var svärd =)

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: nja, det skiner inte så mycket sol hos oss längre och det snöade igår. men tur att det är runt 0 grader, förut var det -20 typ.

2009-03-03 @ 07:14:25
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0