Dålig start

Morgonets pass började riktigt segt. Minsta lilla rörelse gjorde ont överallt, den gamla sträckningen sen 1/2 år tillbaka gjorde extra ont, knät gjorde ont redan innan jag hade börjat med snurrarna å rygg och nacke var sådär lagom stela. Men som jag faktiskt skrev för bara nått inlägg sen, skador gör extra ont när man inte har någon lust att träna. Så jag visste ju egentligen att allt bara satt i huvudet, och att jag måste försöka göra nått åt det. Ett koffeinpiller fick bli min lösning, ja å så ett tejpat knä medans det var hoppdags, mest kanske för psykets skull hur som helst så funkade det i alla fall. Å jag satte ett hopp jag inte gjort dom senaste veckorna, tyvärr var det inte en twist utan en tornado 540 till mabu. Hur som helst, YEAY! =)


Blev inget filmande till svärdarkivet idag för alla var tvugna att köra handform, men lika bra var väl det eftersom jag hade glömt mitt svärd på rummet.  =p 



Kommentarer
Postat av: Andrej

Ajaj då. Glöm starten och ta med dig avslutningen i minnet. Hoppas det rättar till sig.

2009-03-02 @ 08:28:50
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0