Varför inte?!

Kunde det inte bara gå som jag ville idag?
kändes ju som om det hade kunna vart en sån bra dag idag. Jag vaknade av mig själv, jag var pigg och glad. Men så hade jag ju också glömt bort gårdagen, å det var den som förstörde ALLT! Gjorde nämligen en misslyckad arial igår, lite för lite fart, lite för lite höjd å vips så har man ont i fotleden.
Sånt som händer, det var knappast första gången och inte heller sista skulle jag tro. Bara lite irriterande när det känns som en bra dag ända tills jag börja springa och kommer på "visst ja det var så det var". Men den är nog som vanligt inom kort, kanske hoppar och knakar lite mer i den än vad det brukar, men vad gör det så länge den inte gör ont.

Nu medans Zacke är på sin kinesiska lektion så gick jag ut för att små jogga några varv vid löparbanan. Bara för att låta fotleden jobba. Det blev väldigt jobbigt att skjuta ifrån med den ordentligt på varje steg och efter ett tag så inser jag att man lullar runt som vanligt och får börja fokusera igen på fotleden.

Nu blir det vila tills han kommer tillbaka då vi går bort till hallen igen för att bygga upp styrkan i låren.



 


Kommentarer
Postat av: Heléne

Hejsan Cicci! Vet inte riktigt om Du vet/kommer ihåg mig. Vi har setts flera gånger hos Fia och Daniel, jag jobbar på Stop iaf med Jenny..

Hursom helst vill jag säga att har nyligen upptäckt din blogg och tycker det är grymt kul att läsa om din vardag overthere=) Var i Kina förra året och har redan mersmak (i massssor). Jag och min pojkvän ska förmodligen åka dit i höst med några vänner och du kanske har bra tips på vad man ska göra/hur man tar sig runt, bra mathak och liknande ;) (Jag är den enda som varit där förut, men känner att jag fortfarande inte har "full koll" på detdär med taxi, namn på marknader, tunnelbanor, hotell och liknande.. Vill du vore det kul om du ville tipsa lite närmare=)?



Lycka till med träningen också

/Heléne

2009-03-19 @ 00:41:17
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0