Nytt träningsupplägg

Idag började träningen lite lätt igen och det kändes allt för väl i kroppen att man inte har rört sig ordentligt på ett tag. Ok en vecka kanske inte är så jätte länge men när man nu har suttit ner så pass mycket som jag har gjort under den veckan så känns det. Mestadels var det väl för att jag har haft ont i benet sen flyget tillbaka till Kina, men nu när jag har börjat träna igen så kommer det säkert att gå över snart.


Flygplansskada?



Nu när jag får träna på vad jag vill har jag bestämt mig för att satsa på två olika hopp om dagen, känns inte som om jag får tillräckligt med tid att öva om man bara kör varje hopp mellan 4-6 gånger under ett pass. Men på det här sättet kanske man ser förbättringar lite snabbare, förhoppningsvis. Det kommer vi väl märka om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0