Frukost

Sitter och tuggar på resterna som min frukost shaker lämnar efter dig, nämligen massa småbitar med havregryn.


Min nuvarande shaker innehåller detta:
1/2 banan
2,2dl mjölk
lite mer än en skopa protein med chokladsmak
1/2 dl havregryn
1/2 msk cacao



För att det inte ska bli några bananklumar så måste jag köra mixern i fem sekunder, men stänga av den mellan varje så allting lägger sig på botten igen.

Men nu börjar påsen med protein pulver ta slut så sen måste jag rota runt i skåpen för att se vad det blir för smak nästa gång. I värsta fall kanske det blir jordgubb, den tycker jag är ganska sliskig i smaken och har därför bara gjort en eller två shakrar av den. så om ni har några tips på vad man ska blanda jordgubbssmaken med för saker för att den ska bli god får ni gärna ge mig era idéer.

Kommentarer
Postat av: Beffa

Jag har också svårt för jordgubb! Den smakar så..konstgjort eller vad man ska säga. Köpte vanilj sist och den smakar hyffsat, men huga vad äckligt shakern smakar sen för det blir ju lite kvar. Spelar ingen roll hur många gånger jag diskat den, den stinker av vanilj-mjölk. Uäääk!



Jo jag måste nog införskaffa bättre skor om det blir mycket stepmuskel. Men brukar bara gå på det passet ibland, typ en gång i halvåret så det känns lite dyrt att köpa bra step-skor då. Fast dom är ju sköna till annat också iofs!!

2009-11-14 @ 14:08:39
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0